1 Aralık 2009 Salı

bit-tech.net

DirectX 11 στα Dirt 2

Είναι λυπηρό, αλλά δεν είναι ασυνήθιστο αυτές τις μέρες για την PC έκδοση του πολυ-πλατφόρμα παιχνίδι να φτάσει περίπου μήνες μετά την αρχική κονσόλα. Είναι άγνωστο ακόμα για την απελευθέρωση / Υ που θα διεξαχθεί πίσω για ένα καλό λόγο, και αυτό είναι ακόμα πιο σπάνια και αν αυτό το λόγο είναι το παιχνίδι να μεταβληθεί για να επωφεληθούν πλήρως από το πιο πρόσφατο υλικό υπολογιστή. Εμείς θα έπρεπε να περιμένει περισσότερο από τρεις μήνες για την PC έκδοση του Colin McRae: Dirt 2, αλλά κατά την άφιξή του, θα είναι ένας από τους πρώτους τίτλους PC να διαθέτουν εκτεταμένη υποστήριξη DirectX 11 γραφικά.

Το πλήρες παιχνίδι ακόμη να κυκλοφορήσει, αλλά Codemasters έχει κυκλοφορήσει ένα demo PC, οπότε αν έχετε την ATI Radeon 5000 series κάρτα γραφικών, μόνο που δεν θα είστε σε θέση να υποδοχή μέχρι το ψήφισμα και να εφαρμόσει σχοινιά του anti-aliasing, εσείς » ll επίσης να είναι σε θέση να απολαύσετε μια ματιά σε αυτό το μέλλον των γραφικών υπολογιστή θα έχει για αυτό.

Έχουμε εξετάσει πριν σε αυτό που έρχεται με το DirectX 11. Αυτό το άρθρο είναι επίσης αξίζει να διαβαστεί, εάν θέλετε μια πιο ολοκληρωμένη ματιά στις αλλαγές που αυτό το νέο API φέρνει σε γραφικά υπολογιστή. Dirt 2 χρησιμοποιεί το DirectX 11 σε πέντε περιπτώσεις. Μπορείτε να τα δείτε όλα σε δράση σε αυτό το βίντεο από την Codemasters:


Hardware ψηφιδωτός δυναμική του νερού, κινούμενα ύφασμα πλήθος και δυναμική

Ψηφίδωση είναι ίσως η πιο προφανής και σημαντική δυνατότητα στο DirectX 11. Μια μονάδα ψηφίδωση υλικού έχει ένα χαρακτηριστικό των GPUs της ATI από τα τσιπ Ξένου στο Xbox 360, αλλά η έκδοση της σειράς HD 5000 είναι το πρώτο που πρέπει να υποστηριχθούν άμεσα από μια έκδοση του DirectX.

Εν συντομία, ψηφίδωση είναι μια διαδικασία που επιτρέπει τον αγωγό GPU γρήγορα και αποτελεσματικά δημιουργούν κορυφές. να καταργεί την ανάγκη για πολύπλοκα, υψηλής μοντέλα πολύγωνο που απαιτούν πολλές εύρους ζώνης. Είναι μια τεχνική η οποία ιδιαίτερα χρήσιμη σε περιπτώσεις όπου χρειάζεται πολλή γεωμετρίας γρήγορα, όπως ένα πεδίο γεμάτο λεπίδες του χόρτου.

DirectX 11 επιδόσεων πρώτη ματιά: Dirt 2 DirectX 11 στα Dirt 2 DirectX 11 επιδόσεων πρώτη ματιά: Dirt 2 DirectX 11 στα Dirt 2
DirectX 9 ................................................ ............... DirectX 11

Στο Dirt 2, που χρησιμοποιούνται σε τρεις περιπτώσεις: όταν το αυτοκίνητο διασχίζει μια δεξαμενή νερού, για τα πλήθη παρακολουθούν τους αγώνες και για τις σημαίες από την πλευρά του στίβου. Όπως μπορείτε να δείτε από αυτές τις εικόνες, ψηφίδωση βοηθά προσθέσετε πιο ρεαλιστική, πιο λεπτομερή σχήματα όπου θα το ήθελα, αλλά δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσει υπολογισμών υψηλής μοντέλα λεπτομέρεια.

Σύμφωνα με την AMD: "Ο επεξεργαστής δημιουργεί η υφή τομέα ύψος όταν αυτοκίνητα με κίνηση μέσα από αυτό. Η tessellator δημιουργεί εκατοντάδες των τριγώνων με βάση τη θέση της κάμερας. Το αποτέλεσμα: Ένα όμορφο, φυσικό ακριβείς, δυναμική επιφάνεια του νερού. Στο DirectX 9 έκδοση του παιχνίδι, η επιφάνεια είναι μια ψευδαίσθηση εκπροσωπείται από δύο μόνο τρίγωνα. "

Καθώς και τη δημιουργία επιπλέον κυματισμοί στο νερό, είναι χρησιμοποιούνται επίσης για την προσθήκη περισσότερων συστροφές και κυματισμούς σε σημαίες που κυματίζουν στον άνεμο. Ψηφίδωση είναι επίσης χρήσιμη για τη δημιουργία ρεαλιστικών καμπύλες αναζητούν, και είναι αυτή η εφαρμογή της τεχνικής που χρησιμοποιείται για να κάνει τα μοντέλα χαμηλής πλήθος πολύγωνο πιο λεπτομερείς.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder