23 Kasım 2009 Pazartesi

bit-tech.net

Βαλβίδα έχει 70 τοις εκατό της αγοράς διανομής digi

Βαλβίδα έχει στρίμωξε τουλάχιστον το 70 τοις εκατό της αγοράς της ψηφιακής διανομής, λέει Stardock αφεντικό Μπραντ Wardell.

Stardock CEO Μπραντ Wardell εκτιμά ότι η Valve έχει στρίμωξε τουλάχιστον το 70 τοις εκατό της αγοράς της ψηφιακής διανομής στην ετήσια έκθεση του πελάτη γεμάτη με εκτιμήσεις της επιτυχίας του Steam.

Stardock είναι η ίδια, καθώς και προγραμματιστής παιχνίδια και τα συμβατικά εκδότη, επίσης, ένας ανταγωνιστής να Steam της Valve, μέσω είναι δική Impulse υπηρεσίας. Ώθηση που έχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, λέει Wardell, σε περίπου 10 τοις εκατό. Τα στοιχεία είναι εκτιμήσεις που βασίζονται σε συζητήσεις με τους εκδότες και ανάλυση των διαθέσιμων στοιχείων.

Συζητώντας με ατμό γιατί είναι τόσο επιτυχής, Wardell λέει ότι δεν έχει τόσο να κάνει με την έγκαιρη είσοδο της Valve στην αγορά, δεδομένου ότι πρόκειται για την αποκλειστική παιχνίδια Valve έχει πρόσβαση, πολύ δηλαδή το Half-Life και Left 4 Dead παιχνίδια. Βαλβίδα έχει επίσης το μονοπώλιο σε όλα τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν την ελεύθερη Steamworks DRM και backend κοινότητα, η οποία περιλαμβάνει Modern Warfare 2.

Ώθηση σε σχέση έχει τα δικά της Αμαρτίες μιας ηλιακής αυτοκρατορίας και Demigod παιχνίδια και έχει, μαζί με άλλες εταιρείες, μετακόμισε στο μποϋκοτάζ Modern Warfare 2 και άλλους τίτλους Steamworks.

"Όταν ένα παιχνίδι απαιτεί Steamworks, είναι ουσιαστικά αποκομμένος από εμάς, η οποία περιορίζει το περιεχόμενο μας,» εξηγεί. "Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι πρακτικό για μας να εγκαταστήσετε ένα παιχνίδι που με τη σειρά του απαιτεί την εγκατάσταση της πλατφόρμας αποθήκευσης και ενός ανταγωνιστή, προκειμένου να το παίξετε."

Stardock εργάζεται σε κάποιο ανταγωνιστικό προϊόν, για μεταγλώττιση Impulse αντιδραστήρων, οι οποίες θα προσφέρουν παρόμοιες λειτουργίες με Steamworks. Stardock έχει επίσης ήδη Goo, ένα DRM λύση που να επιτρέπει τις πωλήσεις δεύτερο χέρι.

"Ψηφιακή διανομής θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 25% των εσόδων για ένα τυπικό παιχνίδι εκδότη υπολογιστή σε έναν νέο τίτλο, [/ i]" Wardell εκτίμηση.

Stardock ζήτησε πρόσφατα από το πώς οι πελάτες προτιμούν να αγοράζουν τα παιχνίδια τους και διαπίστωσε ότι ο αριθμός των χρηστών που προτιμούν μια ψηφιακή πώληση αυξήθηκε κατά 50 τοις εκατό σε σχέση με πέρυσι έως 61 τοις εκατό.

Ενημερώστε μας για τις σκέψεις σας στο φόρουμ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder