24 Kasım 2009 Salı

bit-tech.net

Οι μαθητές δημιουργούν 3D σάρωση app

Η εφαρμογή PROFORMA χρησιμοποιεί ένα πρότυπο off-the-shelf κάμερα για τη δημιουργία 3D μάτια των αντικειμένων σε πραγματικό κόσμο.

Ένας φοιτητής μηχανικής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge έχει καταλήξει σε μια τακτοποιημένη τεχνική για τη στροφή μια off-the-shelf κάμερα σε μια πλήρως λειτουργική 3D σαρωτή, και ότι όλα γίνονται με το λογισμικό δεν απαιτούνται τροποποιήσεις του υλικού.

Παραδοσιακά 3D σάρωσης συστήματα - τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν ένα 3D ματιών από το πραγματικό κόσμο αντικείμενα - τείνουν να είναι αργός και ογκώδης, στηριζόμενη σε λέιζερ και άλλα απόκρυφα συστήματα μέτρησης σε χάρτη φυσικά αντικείμενα. Qi σύστημα του Πάνα, που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της εργασίας του ως υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ Μηχανικών υπουργείου σε συνεργασία με τον Gerhard Reitmayr και Tom Drummond και περιγράφεται αναλυτικά στην ιστοσελίδα πανεπιστήμιο του - μέσω BoingBoing - χρήσεις που δεν είναι παρά ένα πρότυπο κάμερα και κάποια έξυπνη λογισμικού για τη δημιουργία πειστική 3D μάτια από σχήματα πραγματικό κόσμο.

Καθώς και ένα απλό σύστημα για τη δημιουργία αρκετά ακριβείς αναπαραστάσεις του αντικειμένου, η PROFORMA (Probabilistic Feature βάση On-line ταχείας Μοντέλο Απόκτηση), το λογισμικό παρέχει επίσης έναν τρόπο για να παρακολουθείτε το αντικείμενο μέσω 3D διάστημα - που αντιστοιχούν σε κάθε κίνηση και την περιστροφή του αντικειμένου και την υπέρθεση 3D ματιών ακριβώς, παρέχοντας τη βάση για πιθανές μελλοντικές εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας. Όπως φαίνεται, δυστυχώς, σε σιωπηλή βίντεο επίδειξης του έργου, η παρακολούθηση είναι ακόμη σε θέση να συμβαδίζει με την ταχεία κτύπημα της διακοπής χαρτόνι σε μια επιφάνεια γραφείο.

Αν και η χαρτογράφηση του αντικειμένου δεν είναι απολύτως ακριβής - και είναι πιθανό να αντικαταστήσουν τον ακριβό 3Δ σάρωση επαγγελματικών συστημάτων, τουλάχιστον στην παρούσα ενσάρκωση του - αυτό αντιπροσωπεύει μια εξαιρετικά φθηνό τρόπο για να 3Δ αντικειμένων σε έναν υπολογιστή, και η ζωντανή χαρτογράφηση υφή είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς αυτή την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την εισαγωγή ψηφιακών εκδόσεων σε πραγματικό υπάρχοντά σας κόσμο σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού, όπως το Second Life, αν και κατά πόσο θα δείτε επαγγελματική χρήση από σκληρό μέχρι στούντιο 3D modeling Μένει να δούμε.

Για όσους αδημονούν να πάρουν στα χέρια τους το λογισμικό, Παν έχει υποσχεθεί ένα σύστημα βασισμένο στο Linux στο "προσεχείς μήνες", ακολουθούμενο από ένα Windows σύστημα που βασίζεται για τις λιγότερο fait au με την Penguin.

Μήπως αυτό μοιάζει με το είδος του πράγματος που θα θέλατε να παίξετε με, ή είστε αγωνίζονται για να δείτε τις πρακτικές χρήσεις για μια ημι-ακριβής 3D σύστημα σάρωσης; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας πάνω στο φόρουμ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder